2016年12月16日 星期五

Helsinki - Goodio Chocolate


Marimekko係芬蘭著名品牌,乘搭過芬蘭航空的朋友都可留意到,機上的紙巾紙杯、Amenity kit個袋,甚至毛毯都係Marimekko圖案。另一芬蘭品牌 "Goodio"朱古力,係當地beantobar公司之一,最近芬蘭航空都在機上贈送乘客一排goodio朱古力,但就只限由Helsinkisan francisco的航班。當然朱古力好唔好食另一件事,可能在高空上味覺感官受影響,都會覺得唔錯啩! 大家知唔知邊間航空會派朱古力?
(題外話: 另一著名芬蘭產物 "無名" Moomin,剛剛才喺Helsinki開首間了朋友Moomin café,將會繼續開多幾間,有無朋友係fans? Helsinki係最安全城市之一,非常建議大家走一趟去玩玩!)



講開航空公司派朱古力,曾經試過搭瑞士航空,一上機就派粒瑞士朱古力,當然唔算得上好味,亦不知道可可來源,但都算有心思,當糖食就好了。 如是講究啲航空公司,如維珍航空,就係派Original Beans 小排裝,由白、牛奶及黑朱古力共4排咁多,只要乘搭long haul商務客位就有了。 #_#!

沒有留言:

張貼留言